LillLinn

Alla inlägg under december 2012

Av Linn Burman - 30 december 2012 11:38

Hej♥


Förlåt för inge bloggande på ett tag... i'm sorry

De kommer ibland bli så tro jag...:/


Men nu hoppas jag att ALLA får ett fint nyår imorgon!

2013....Ett nytt år...!!


 




Vi ses nästa år;)                        
...........................................hoppas jag♥

Ha det bra ses!♥

 



Av Linn Burman - 25 december 2012 18:33

Hej på dig!♥


Jo jag hade en riktigt fin, rolig och trevlig jul! Och jag har fått jätte fina presenter:) Hoppas ni också har haft och fått det:)♥

Vi hade kul:)


Lite bilder:P<3

 


 


 


   

  

   

  

 


 


Min stordebrors dotter<3^  



Hejdå!♥

 



=]

Av Linn Burman - 22 december 2012 16:01

Hej på er!♥


För 2dar sedan så fick jag/vi JULLOV!!♥

Och vi fick proven.... jag är ...nöjd..:)


Och vi hade ju filmtema och vi gjorde den längsta filmen av alla grupper.. vi gjorde hela låten.. är väldigt nöjd! Alla andras videor va riktigt bra!:)♥


Vi hade låten "drick den" av Mange Makers!

 


  


 


 


Vi va lite överallt och filmade=P


Vi va 7 grupper som gjorde videror och 3 av de va mange låtar;)


Deras nya låt är riktigt bra tyck jag: Mange för en dag  :))

Alla deras låtar är bra tycker jag:))



Om 2dar är det jul!!!

Dax att slå in presenter;)

 

:P



Nu hoppas jag att ALLA får en härlig och rolig JUL!!!!♥♥

♥GOD JUL PÅ ER ALLESAMMANS♥


 



Av Linn Burman - 18 december 2012 14:57

Heej♥


Idag, imorgon och på torsdag så har vi på högstadiet "tema dag" och vi 6or har film:D

Idag fick vi se en film  och sen efter de så såg vi lite småfilmer som andra har gjort.. och efter de så fick vi själva dela oss i grupper och i "min" grupp så är det.. jag, Malina, Nora, Emma, Fanny, Melker, Benjamin, Christoffer och Elliot...och de är en riktigt bra och rolig grupp tyck jag!:D

 


 


 

Man ska göra en film med musik i..:)

De kommer nog bli jätte kul!



Hejdå ses!♥

   

Av Linn Burman - 15 december 2012 19:34

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeej!♥


 


 




Love it! ^  




På skolan i onsdags så skulle örjanskolan 6-9 vara på örjanhallen för vi hade lånat hallen hela kvällen...18:00-22:30 de gör vi/de varje år när de är lucia... "luciavaka" och då får man bada, bowla, vara i brottarsalen och se eller spela innebandy.. de är åk'er mot varandra och vi 6:or vann :D

man när vi mötte de äldra så fick vi börja med 1poäng om vi mötte 7.orna och 2 om vi mötte 8:orna och 3 om vi mötte  9:orna... och 9:orna får spela mot lärare och i år så vann 9:orna:D

De va en riktigt kul kväll de!♥ 




Bye!♥

 


Av Linn Burman - 9 december 2012 09:10

 


   

  

 


 


 


 


 


 



 

Av Linn Burman - 8 december 2012 12:09

Hejhejj!<3


Idag så sovde Malinda och Nora över hos mig från igår till idag;)))

Det va AS KUL och vi hade AS KUL!!!;D

Lite bilder:)

 



 


(inte så mycke bilder.. men nått;))





Hejdå!♥  

 



 

Av Linn Burman - 6 december 2012 16:17

Hej!!♥


Asså vi har haft jätte mycke prov...-.-

Förra veckan hade vi två prov och iveckan har/hade vi oxå två och nästa vecka så har vi två prov...!:3


Nu ska jag dra och plugga...(yehoo-.-)

hejdå ses!♥

 


 


 


 





 

Blinkys

LillLinn...

Heii!♥

Jag heter Linn och på min blogg kallar jag mig LillLinn, jag kallar mig de för jag är typ kortast i min klass och jag gillar att vara liten=P Jag fyller år den 2/2 och är född år 2000.

Jag spelar fotboll RIF och åker konsåkning SKF!

Jag är inte den normalaste tjejen så man kan säga att jag är en enda röra:P

 

Om ni vill veta mer om mig så är det bara att börja läsa och följa den ses♥

 

13 besvarade frågor
Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2012 >>>
Boucing Multi-Colored Bow Tie Ribbon

Ovido - Quiz & Flashcards