LillLinn

Alla inlägg under juli 2011

Av Linn Burman - 31 juli 2011 10:03

Hej!

Jag tänkte byta header till.....men då försjökte jag göra den större men då vart de bara suddigt och stjänorna rörde sig inte.

Jag har oxå gjort så här me några bilder :         så nu kommer jag säkert göra sådär på några inlägg. Men nu ska jag börja ha en annan slut text istelle för den härtill den här

 

Hejdå ses!  


         

P:S de är endå ganska coolt de där eller??                

Av Linn Burman - 28 juli 2011 10:15

Hej!

Jag tänkte visa er lite olika saker på detta inlägget! 

Först:

Inredning

Sen:

Solbrillor:

Sen:

?????


I måndags typ då så inredde mamma ett litet hörn i köket jag gillade de.....okey..de är lite snyggare än hur de ser ut på bild men den här gillar jag mest.....jag gillar att roserna är på ena sidan och bladen på andra  och att de fans lite vita blommor oxå!  


Vad tyck ni om mina solbrillor.........såå..? vad tycks??   


Ja! nu vet jag vad de gula texten ska handla om...

..Jo..de vva allt för idag hejdå ses!  

         

Av Linn Burman - 25 juli 2011 08:47

Heeeeej!! 

 

Igår kväll så bakade jag och min mamma bullar.....nu målar jag bullarna med ägg och mjölk.....jag är fokuserad.....nu så ströar jag bullarna med strösocker.....sen är de bara att äta upp alla.....okey.. inte alla men några.....mmmm..så gott de är!    

 

Nu vill jag bara visa er lite bilder på... ..en ny frisyr och.....en ny outfit!

De va allt för mig bye!

   

        

 

Av Linn Burman - 23 juli 2011 16:32

Hej!
Idag har jag varit på  och de ägde där, jag va där me Malinda och hennes lillsyrra och hennes pappa!

Vi klarade typ 7 eller 6 banor(jag årkar inte skriva vilka de va) men jag hade jätte roligt!

Så ser det ut utifrån!  


Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra men vi ses! 

     

Av Linn Burman - 22 juli 2011 08:55

Tjabba!  

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra men jag tror att jag ska på trästocksfestivalen, jag va inte där igår.

 

När mamma va ute och och plockade jordgubbar så hittade hon rosor och plockade upp tre st och hon tyckte att de skulle vara fint om man hade me dom på bild(de är lite svårt att förklara) men så här menade hon.. ..ungifär så typ! 

P:S jag gilar den första bilden!  

      

Av Linn Burman - 19 juli 2011 14:43

Hej!

Idag har jag sovit över hos Hanna och de va jätte roligt!
Vi lekte såg på tv och hoppade studsmatta!


Sen efter så har jag inte gjort så mycke mer men jag har några bilder jag vill visa er..  ..snygg va??  


 

Av Linn Burman - 16 juli 2011 20:52

Hej!

Nu är jag hemma från Luleå och de ÄGDE där men jag hade oxå lite jobbit me alla träningar men de gick bra!  Jag har oxå fått åka me mina nya skenor som vi köpte typ en vecka före lägret men de gick bra att åka och de va jätte roligt!! Jag är glad över lägret, att de har gått bra och jag hade jätte BRA vänner och jag har fått lära mig mycke och jag har fått lära känna nya personer!!   


 (KL,is07:30-08:20  is13:00-13:50  mark14:30-15:20  is17:30-18:20) 


 (Dom där klärdena hade jag på mig när jag tränade!)  

 

Av Linn Burman - 9 juli 2011 08:30

Hoj!!  

I veckan som kommer nu(v28) ska jag vara borta för jag ska på ett konståknings läger i Luleå så jag kommer inte att skriva på bloggen om en vecka typ. Men när jag kommer hem så kommer jag säkert skriva lite om lägret! 

Men jag vet att jag ska träna mån, tis, ons, tor,  fre, lör, 3 ispass och 1 mark (gympa) per dag fast inte på lördag för då har jag bara 1 ispass sen slutar vi! och då ska jag hem!


Men nu vill jag bara visa er dagens outfit:

  Såå.. vad tycks?!?  


Hejdå ses! 

    


Blinkys

LillLinn...

Heii!♥

Jag heter Linn och på min blogg kallar jag mig LillLinn, jag kallar mig de för jag är typ kortast i min klass och jag gillar att vara liten=P Jag fyller år den 2/2 och är född år 2000.

Jag spelar fotboll RIF och åker konsåkning SKF!

Jag är inte den normalaste tjejen så man kan säga att jag är en enda röra:P

 

Om ni vill veta mer om mig så är det bara att börja läsa och följa den ses♥

 

13 besvarade frågor
Ti On To Fr
        1
2
3
4 5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>
Boucing Multi-Colored Bow Tie Ribbon

Ovido - Quiz & Flashcards