LillLinn

Alla inlägg under januari 2012

Av Linn Burman - 31 januari 2012 19:03

Tjoos!xD


Nu kommer de bli lite olika saker som:

P.s ni måste inte läsa allt och kommentera gärna♥♥♥♥

Hairstyle;)

Lite bilder;)

Hjälp de känns "typ" skrämmande;)

Fylla år;)


Jag har gjort lite olika "hairstyler" de är inte så speci men ville bara visa för skojskull..."ni vet..."xD

de va en, en annan, <--->skulle visa fram och baksidan, <---><--->tre sidor;) och "vist såg de lite... konstigt ut på andra bilden typ.

Jupps, de va "hairstylerna" 


I lördags "tro jag" då fixade jag och mamma lite bilder (till mitt rum)och så här vart de de va när vi fixade allt och de.., så vart de när bilderna vart klara,och så... såg de ut när vi ställde de i min bokhylla☺! (i den tredje bilden åt vänster där jag e typ modell så äre lossas diamanter jag har i och den fjärde sista har jag snäckor i).


På GULDHOPPET så vill jag bara visa igen att ni kan "gärna" komma och se! (jag ska tävla på söndag) men jag har nu fått veta vilka jag möter och de e "svåra" och jag menar "svåra" motståndare jag möter "tro och tycker" jag. De känns pirrit;] men jag ska inte bry mig så mke på vilka jag möter♥ Men "god luck" till er som ska tävla och "come and look" till er som vill komma!♥ 


Jag fyller ju år om två dar (på en tosrdag) och jag längktar typ men endå inte... men..imorron då fyller en kompis till mig som oxå går konståkning med mig "typ" och hon heter Kristina (den 1/2) och jag fyller år den 2/2 och min klass kompis Linus fyller år den 3/2 och min andra klass konpis William fyller år den 4/2 och Linus lillebror fyller år den 5/2 så de är som "efter varan" 1, 2, 3, 4 och 5 februari men jag känner ju oxå fler som fyller år i februari men de va som lite coolt med årningen typ x)♥


De va allt jag ville skriva om och "inte liiite skrivet typ"

Snart ska jag på träning "konståking såklart" =P


Men tjao tjao och vi ses, hare..!♥

 Hehe..?!?♥  

Av Linn Burman - 27 januari 2012 08:09

Tjoo!


Idag ere ingen SKOLA.. hehe nice va?? 


Men igår hade jag träning och i morron har jag de xD...och mke mer dar;)


Men jag vill visa er en bild jag har taget och jag gilla den rätt mke.....xDD


Tjingeling ses!

Av Linn Burman - 25 januari 2012 17:47

Hoojsis(;


Nu hoppar jag fram till februari xD

De kmr ju bli tävling (konståkning) och ni kan gärna fara och kolla:D♥

och jag vill inte skryta men jag fyller år oxå fast de är den 2/2, ni får gärna inte gratta mig, för jag vill inte fylla årxDD elr jo ni får gratta mig(;♥

De sprolla♥

 

Hehe nice vah?!


Helt seriöst? -.- ;) LoL

Så där såg jag ut efter tävlingen (efter att ha knuten på) 


Aja tjenamors and adjö;P

Av Linn Burman - 23 januari 2012 16:28

Hejsan!!


"Jag börjar från fredag till söndag"


Fredag: då hade jag skola och sen for jag typ vid 20:30 till Luleå och jag och mina föreldrar sovde på Scandic hotdell.


Lördag: då steg vi upp vid 7:30 och gjorde oss klara för vi skulle se på dom första i vår klubb som åkte och de va Malinda och Sanna  sen vare en ny grupp och då va de Lovisa T och Emma ur vår klubb som tävlade och efter de så va de pris utdelning för dom som tävlade på morron och då kom Malinda 3:a och Samma kom delad och hon fick herdes pris (minns inte vad de va för) och Lovisa T kom 3:a och Emma kom 2:a. Sen va de jag och Veronica och sen va de en ny grupp och då va de Ebba och  Elin och Julia och Lisa, sen efter va de Siri och sen va de pris utdelning för dom som åkte efter lunch och då kom jag 3:a och Veronica delad och Ebba 2:a och Elin 4:a och Julia delad och Lisa 3:a och Siri kom 1:a. och nu äre sista åket för dagens tävling och då va Kristina och Lovisa och Julia S som tävlade i Klubb tävling (de är en högre nivå kan man säga och då får man poäng) och jag vet inte riktigt vad de kom. Men ALLA va JÄTTE DUKTIGA och BRA!!!♥


Söndag: då åkte Alva och Linnea och dom åkte som A-åkare och dom va oxå JÄTTE DUKTIGA och BRA!!!♥ Alva kom 2:a och Linnea 5:a tro jag att de va så c: Sen på kvällen skulle några tästa och då skulle jag gjöra de och jag skulle tästa Basic 1 för jag har klarat Fri 1 ellefall jag lyckades mer B1 och jag e jätte glad över de ;] och jag e jätta glad över dom andra som lyckades och de va synd för dom som inte klara de :[


De va hela helgen! och WoW för er som årka läsa allt xD "Bra"

hehe gjorde den;)

Vi SYNES sen TJAO!!♥

 

Av Linn Burman - 19 januari 2012 20:08

Tjoo!


---><---


De va nog allt jag skulle säga xD  hehe... gjord från pizap (=


Tjao and ses! (;

    

Av Linn Burman - 16 januari 2012 17:31

Tjabba tjenare!!

 

Idag va de förtsa skoldan i veckan och de gick rätt bra;)

 

På fre, lör och söndag kmr jag vara i Luleå för de e konståknings tävling!! Jag e väldigt nervös!!=/ och Lycka till till er som ska tävla!!:)

Förra gånger jag tävlade kom jag delad 6a och 3a!=)

Nu ska vi se vad jag kommer den här gången x)

 

MEn herå ska dra ses!

    

^.^

Av Linn Burman - 15 januari 2012 12:47

Hej!


Idag har jag haft konståknings tärning och den gick rätt bra:)

Idag vetjag inte vad jag ska gö men vi får se=P


 Lite reklam om GULDHOPPET!!!;) Kom och kolla vet jag;);)


Hejrå vi ses!     

 (sorry att jag inte skrev så mke idag men jag årkade inte riktigt) x)

Av Linn Burman - 12 januari 2012 16:37

Tjoo!


De har gått 2 elr 3 dar (om man räknar me idag) sän jag börja om skolan.. och de känns endå skönt att få börja om och träffa alla vänner c:

Okey.. de har gått rätt bra vi bytte platser igår och jag sitter typ i mitten-mitten! de känns lite läskigt för typ de känns som "alla" stirra på en  

AjA!(;


Hoppas de har gått bra för er på skolan


Idag ska jag på HOCKEY  de e inte ofta jag kan fara för jag har alltid träning när de är men nu så hinner jag 2perioder och de e bra!

sen ska jag på träning!


Hejrå Synes!

   

Blinkys

LillLinn...

Heii!♥

Jag heter Linn och på min blogg kallar jag mig LillLinn, jag kallar mig de för jag är typ kortast i min klass och jag gillar att vara liten=P Jag fyller år den 2/2 och är född år 2000.

Jag spelar fotboll RIF och åker konsåkning SKF!

Jag är inte den normalaste tjejen så man kan säga att jag är en enda röra:P

 

Om ni vill veta mer om mig så är det bara att börja läsa och följa den ses♥

 

13 besvarade frågor
Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>
Boucing Multi-Colored Bow Tie Ribbon

Ovido - Quiz & Flashcards