LillLinn

Alla inlägg under november 2011

Av Linn Burman - 30 november 2011 20:48

Är hemma nu!! och de känns roligt!!


Jag har varit i New York och Orlando och I typ 5 sik i Miami!!


I New York så kollade vi på de högsta huset och sen kollade vi på frihetsgudinan och de va snyggt!       

Jag har gjort mke roliga saker... men jag blogga ksk senare om de men nu ska jag inte  göra så mke!

SES!!

    

Av Linn Burman - 12 november 2011 18:19

Hej på you!

 

Idag har jag sovit över hos min ena BFF  Malinda vi hade as kul och vi gjorde två roliga bilder på PIZAP "haha jag älskar att säga de"  men här är dom.......hehe roliga vah?!?!? Den andra tyck jag vart lite rörigare än den förra, men de e de jag tyck vad tyck you??

♥komentera♥

 

Herrå;(  ska juh åka  på måndag typ kl 4 på mårron till flygplatsen för jag ska ju till USA!

Ses!!

 

Här är lite bilder på mina naglar (jag hade målat dom och jag gillar hur jag gjorde dom)   Failade liteXD
Men jag hade rosa och blott på varsin sida och sen glitter som en grens;P

 

 

HERRÅ;( ;(

SES!?!?!

  

Av Linn Burman - 9 november 2011 18:07

Hej!!


Jag åker ju snart till USA!! Jag kommar sakna allt mina vänner ellefall!!♥


Kolla en bild som jag har gjort.....på GLIFFERY inte så speciell men..=D

Kolla en sak jag har gjort mer.....hehe ville blända liteXD!!

Men nu kommer jag nog inte blogga så ses! (va beräd på bilder;P)


TJAO Love;D

   

Av Linn Burman - 6 november 2011 09:20

Tjenixen!


Idag på msn så skickade min ena BFF Malinda en bild som hon har gjort på PIZAP de är en skit cool sida! men så här såg den ut.....HAHA rolig vah? de tyck då jag;]!! (hon e bara en)

Jag gjorde bara en liten sån här fast inte lika cool och roligt tyck jah.....INTE lika rolig vah?;]


Så här ser fjöken Malinda ut ;P(De är på skolgården)     


Om en vecka så ska jag till USA!! För min pappa fyller år och vi ska hälsa på släcktingar! kommer vara borta i 16dar! så jag kommer inte blogga på söndagen och vidare;)   


Bye herrå tjao!

P:S Ni kommer nog få VÄLDIGT mke bilder när jag kommer ;)

Av Linn Burman - 5 november 2011 17:01

Heej!


Idag typ klockan 12:00-15:00 så vare test daxs! De va dom som skulle testa grund, 1, 2 bascic och fre jag skulle testa 1-1 och jag lyckades me ena och de va fri men de gö inge jag e endå glad över att jag lyckades ellefall!=]

De gick oxå bra för de andra och inte så bra får några men de kommer lyckas nästa gång!


Nyss för typ en halv timme sen okey inte just nyss men men... så va min kusin och min faster och farbror och min kusinsdotter hos oss! De va roligt men de kunde inte sanna så längeD= för de skulle till Bureå!


Snart ska jag på träning så herrå ;P!!

  

Av Linn Burman - 3 november 2011 18:23

Tjobraa!


På ons, tor, fre och lördag är jag i Boliden och tränar konståkning 3gånger på en dag, pluss de kommer ett par isdansare som är bäst i sverige coh de är SKIT BRA!! De heter Tomas o Marlin!

På lördag ska jag oxå testas (för jag vill komma en nivå högre) testerna heter Fri och Basic, lägsta är grund om man klara de så får man tävla och jag har ju klarat de eftersom jag tävlar, och sen kommer 1 2 3 4 5 och 6 tro jag elr så äre ba upp till 4elr5 men jag ska tästa 1:orna!


I förrgår (tisdag) så fikc man åka skridskor på isen och då fikc man kla ut dig och jag såg ut så här.....okey! jag va inte så läskig just men men..jag gillar de♥ 


Nu ska jag inte gö så mke idah men vi ses!

Blinkys

LillLinn...

Heii!♥

Jag heter Linn och på min blogg kallar jag mig LillLinn, jag kallar mig de för jag är typ kortast i min klass och jag gillar att vara liten=P Jag fyller år den 2/2 och är född år 2000.

Jag spelar fotboll RIF och åker konsåkning SKF!

Jag är inte den normalaste tjejen så man kan säga att jag är en enda röra:P

 

Om ni vill veta mer om mig så är det bara att börja läsa och följa den ses♥

 

13 besvarade frågor
Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>
Boucing Multi-Colored Bow Tie Ribbon

Ovido - Quiz & Flashcards