LillLinn

Alla inlägg under september 2011

Av Linn Burman - 28 september 2011 18:50

Haisan!


Idag va de ju "kom som du inte brukar dan" de va jätte roligt och nu ska ni få veta hur jag såg ut.. så här!Lite Michael Jackson aktigt, jag hade sminkat mig så härjag hade svart ögonskugga och lite silver glitter under.   

Här är lite bilder jag tog idag..

Vilka är de här?? 

De blir lite tydligare men jag vetendå inte?? 

jo de är mina två bästavänner.....Nora och Malinda!!

BVF!!Jag är den till höger Nora är den i mitten och Malinda är den till vänster!

                               

                                   Vi har rast! yee!!

ritz och gunga! 

landhockey.. 

...mer landhockey!

                                  Osså ringer de in!

Här går vi inP:S de är (www.mayapirajan.blogg.se) hon heter Maya som har den där röda adidas koftan!

Nu är de tomt uteokey några är ute!

Klassen jag går i♥5b♥  (den där bilden är nån annan dag!)


See you bye!

                        

Av Linn Burman - 27 september 2011 15:48

Nämen vad roligt att du är här!!


Idag så va de örjansjoggen och de va roligt jag gick och joggade ganska mke för jag joggade me Malinda min bästis och vi båda va lite förskylda!


Men imorron är de "kom som du inte brukar dan" och då får man klä ut sig och jag ska vara...ja de går ni veta jag lovar!


På torsdag så länktar jag oxå för då ska klassen jag går i ska få se på "hur många lingon finns de i världen" och då får vi ta me oss godis, chips, läsk och mer de ska bli supper!


På fredag äre klasskul och de ska bli roligt, sen äre hälg och då ska ksk mina två bästa vänner sova hos mig☺

Nora--->


Bye Bye ses!

  

Av Linn Burman - 25 september 2011 08:20

Nämen tjenare tjena!!


Idag så har jag träning asså konståkning!


Igår så hade jag oxå konståknings trnäning men innan de så sovde jag ju hos min kompis Rosita vi hade jätte roligt och igår hade badhuset i skelleftehamn öppet för första gången efter parrasiten, och dom hade satt upp en hinderbana som va as kul, lite senare fick man anmälsa sig för dom som ville och sen skulle man tävla mot varran och man fick köra två och två på banan och jag van över den jag mötte sen så förlorade jag över den andra jag mötte så jag van inte....

Så här ser banan ut.....roligt va??

Imorron äre skola..(suck) men iblan äre rolgit och iblan inte men nu ska jag inte göra så mke tro jag ksk va me Malinda!!


Vi synes!

 

Av Linn Burman - 22 september 2011 17:23

Tjobre!

 

Jag ska bara skriva att jag kommer ändra lite i bloggen typ texten! jag hade den här och ska typ byta till den här vad tycks??

 

Tjao ses!!

   

Av Linn Burman - 22 september 2011 16:09

Tjao!!


Imorron har jag ingen skola, Yeeee!!

Iveckan har de gått sådär...

Imorron ska jag sova över hos en kompis som heter Rosita hon går i min klass! Jag skriver ksk vad som har hänt efter jag varit me hon.


Nu ska jag typ slappa elr jag vetinte hihi.


Men...Herrå!

    

Av Linn Burman - 18 september 2011 10:16

Hej!

 

Jag vill bara visa er lite förkortningar jag kommer skriva..☺♥

 

ksk=kanske

haru=har du

äru=är du

skaru=ska du

mke=mycke

mkt=mycket

ä=är

ja=jag(iblan om jag skriver ja till nått som jag är glad över så tro jag att ni fattar vad jag menar♥)

äme=är med

vrf=varför

varse=varsågod

 

och mer tro ja☺ 

 

Herrå ses

 

 

 

Av Linn Burman - 18 september 2011 09:53

Tjena tjena!!

 

Nu är hälgen snart slut och de är ju inte så bra!  

Men hälgenhar jag haft kul..


I fredags hade jag mitt sista fotbolls martch och vi mötte clemens vi van med 2-1!!


I går va jag på kalas min storebrors sån fyllde 4år!! Han heter Danny! 


Idag har jag konståkniigs träning sen inge mer ska kanske vara me kompisar!

 

Herrå ses nång gång  

 

Av Linn Burman - 14 september 2011 17:41

Yoo! 

 

Idag var de skola och jag hade bibbla(bibliotek) de sög! de regnade och de kändes trist att gå...  sen gikc vi tillbaka och läste litesen skulle vi på lunch.. 

 

Nu!!...  vetjag inte vad jag ska göra!

Jo jag måst göra engelskan läxan vi har förhör på fredag!

 

Herrå seeeeees!!

  

Blinkys

LillLinn...

Heii!♥

Jag heter Linn och på min blogg kallar jag mig LillLinn, jag kallar mig de för jag är typ kortast i min klass och jag gillar att vara liten=P Jag fyller år den 2/2 och är född år 2000.

Jag spelar fotboll RIF och åker konsåkning SKF!

Jag är inte den normalaste tjejen så man kan säga att jag är en enda röra:P

 

Om ni vill veta mer om mig så är det bara att börja läsa och följa den ses♥

 

13 besvarade frågor
Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< September 2011 >>>
Boucing Multi-Colored Bow Tie Ribbon

Ovido - Quiz & Flashcards