LillLinn

Alla inlägg under juni 2011

Av Linn Burman - 30 juni 2011 16:55

Tja!  

Idag då va jag me min kompis som heter Hanna vi for till sjöbotten med min pappa och badade, de va jätte skönt nu när de va såå varmt ute. Vi hade jätte roligt och vi hittade muslor.

             

Jag har oxå varit med Malinda vi hadde jätte roligt och skrattade mycke!     

Ja De va typ allt jag har gort idag!


  


Av Linn Burman - 28 juni 2011 10:07

Tjenare!!
Idag så ska jag och min pappa fara och bada på vitbergsbadet!!  
Aaah..! De ska bli såå skönt!!  


Idag på mårronen så for min pappa och cyklade till stan och tilbak då medan han cyklade så sprang jag runt örviken bara för skoj skull!  



 

Av Linn Burman - 27 juni 2011 16:31

Hejsan!!  

Idag så va jag me Albin de va jätte roligt tyck jag!!


Som ni kanske ser så har jag bytt header på min blogg från till den jag har nu!
vad tycker ni??  



SES     

Av Linn Burman - 26 juni 2011 14:26

Hej!

Igår så sovde Malinda hos mig till idag  
Vi hade jätte roligt och vi skrattade jätte mycke  

Vi hoppade studsmatta   och pysslade och mycke mer!!


 

Av Linn Burman - 24 juni 2011 08:21

Hej!
Igår så fylde min mamma år!!

Jag och min pappa gav mamma ett presant-kort på burmans och en vacker blomma och tre bakelser!


Idag är de ju midsommar!  

Så jag va med min bästis Malinda vi hade jätte roligt och vi va på nordanå och mina föreldrar va oxå där fast vi va överallt kan man säga!   

 

  

Av Linn Burman - 22 juni 2011 08:21

Hej!
Mina föreldrar har köpt en ny kamera!  Ser ni skilnaden?  

Den där kameran har vi köpt för jag åker ju kånståkning och då är de svårt att ta kort om man vill hinna ta kort i en snygg stälning som jag åker. För den där kameran kan ta 4 till 5 gånger i en sikund!  

     

COOL va??
Nä!! Eller...?

 

Av Linn Burman - 21 juni 2011 07:56

Hej!
Idag så har jag fotbolls martch mot bureå och de är hemma martch, jag går i rönnskär.P:S jag va 9år där så de va några år sen.  

Jag ska oxå va me kompis före martchen de är en killkompis som heter Albin vi går i samma klass!  

De va typ allt som jag ska gö idag
 

Av Linn Burman - 18 juni 2011 17:27

Hej!

Jag kom just nyss hem från joypeak och jag hade jätte roligt där!
Japp! Jag skaffade ett såndär armband och färgen i år va silver!

   

 

Bye/

Peace!! 

Blinkys

LillLinn...

Heii!♥

Jag heter Linn och på min blogg kallar jag mig LillLinn, jag kallar mig de för jag är typ kortast i min klass och jag gillar att vara liten=P Jag fyller år den 2/2 och är född år 2000.

Jag spelar fotboll RIF och åker konsåkning SKF!

Jag är inte den normalaste tjejen så man kan säga att jag är en enda röra:P

 

Om ni vill veta mer om mig så är det bara att börja läsa och följa den ses♥

 

13 besvarade frågor
Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2011 >>>
Boucing Multi-Colored Bow Tie Ribbon

Ovido - Quiz & Flashcards