LillLinn

Alla inlägg under april 2012

...

Av Linn Burman - 30 april 2012 08:12

Hej!!


De vart ingen fotboll igår för mig för jag vart/är lite förskyld... men jag for på bion men de är ju för att man inte anstränger sig då;)

Bion va as bra och sorglig...:)♥

Malle och Norriz;D Innan bion eller... "vid" bion;) 



Hejhej dåå! SES

 

Av Linn Burman - 29 april 2012 07:19

Hååj!


Jag går ju dans och igår hade vi dansuppvisning och de gick rätt bra och alla va duktiga;)♥


Jag och min ena Bästis Nora(Norriz);)   (innan dansuppvisningen)  

NORA--->


Jag har nu 4par "färgglada" jeans byxor;) Hih^^


Idag så ska jag på fotbolls match sen vid 5-6 så ska jag, Mainda(Malle) o Nora(Norriz) gå på bio och se typ titanic:) (gammal bild men..)  


Hajdå! ♥ses♥

Av Linn Burman - 26 april 2012 20:52

Hadde:  

Har:   


Från 3bilder till 9bilder;)


Av Linn Burman - 26 april 2012 19:06

Hoj..?!


Finfina ISEN som de har tagit bort..:/  (Arenan)


Hah.. inte såå.. sant;)  <-- Gilla tröjan;) (texten) 


Det är Bennes(Benjamin) tröja "Normal-.-" :P


 shortsen från showen       Min--><--och Malindas skor;P (i skolbussen)       Nått bah..-.-             

De va allt... ska gö läxa nu-.- 

..hejsvejs!

Av Linn Burman - 24 april 2012 19:45

Hajhai!


Idag så va de skola sen efter så for jag på dans sen efter så for jag till Leos lekland för de va som en avslutning för konståkningen!!:) och de va rätt många där♥ Jag hade iallafall kul!!;D



    


Heido!

 

 

Av Linn Burman - 22 april 2012 21:15

Haaj!


Jag har haft en super helg "typ"!!:D♥


I fredags... efter skolan så for jag till ursviksdiscot (eller.. de va inte jusst efter skolan men..) 

Jag vart nummer 126:) Jag åkte med Hanna, Rosita och Maya!!:) (Lite failad men..)


I Lördags då va de genrep till showen:  sen i slutet tog vi lite bilder:)     Eller... Malinda tog dom men skicka till min mobil xD  Jag xD  De bästa isdansparet Malin och Tomas med Aliki!!:D


Och i söndags så vare ju SHOW!!!!

De va jätte Roligt och Skoj!! De gick oxå riktigt bra för Alla!!:)

Så här såg jag ut  och efter showen (hade kammat lite)                  


Hajdo!♥

Av Linn Burman - 20 april 2012 15:13

Tjabba tjena!


Igår va jag på tjejkväll efter isträningen och de ÄGDE!!

Filippa fyllde år och då va vi hos hon! Vi gav pressenter och saker;)

Alla i 5b (tjejer) va där:D

  

     Vi såg film typ "twilight i en roligare version" och den va Bra!♥

Sen hade vi Kul och Skrattade!!;D


en av sakerna Filippa fick!:) 


Och idag så ska jag "kanske" på ursviksdiscot men bara kanske!♥

Hejdå

 

Av Linn Burman - 17 april 2012 15:44

Tjoo!


Idag var de skolaa och vi hade gympa och då körda vi nått rätt roligt "bounceball" (vetinte riktigt hur de stavas) Och sen så var de inte så mycke mer speciellt♥ Vi i 5b (Tjejerna) hade bestämmt att alla ska heta "Mango" i mellan namn på FB och att imorron så ska vi ha svarta kläder med en färglad kofta/blus över;)


Idag är de ju HOCKEY!! (jag är faktist ganska "beronende" av hockey):P

Men iaf... så MÅSTE VI VINNA IDAG OXÅ!!!♥ :P


Hejdå (i think so);)

 

Blinkys

LillLinn...

Heii!♥

Jag heter Linn och på min blogg kallar jag mig LillLinn, jag kallar mig de för jag är typ kortast i min klass och jag gillar att vara liten=P Jag fyller år den 2/2 och är född år 2000.

Jag spelar fotboll RIF och åker konsåkning SKF!

Jag är inte den normalaste tjejen så man kan säga att jag är en enda röra:P

 

Om ni vill veta mer om mig så är det bara att börja läsa och följa den ses♥

 

13 besvarade frågor
Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>
Boucing Multi-Colored Bow Tie Ribbon

Ovido - Quiz & Flashcards