LillLinn

Alla inlägg under februari 2012

Av Linn Burman - 28 februari 2012 15:58

Tjenare..!


Idag på skolan så har jag elr "5b" haft gympa och vi fick välja om vi ville åka skidor elr gå till ett vattentorn och jag valde att gå..  jag gick med Filippa  och Rosita  och när vi gick tillbaka då tog vi rätt mke kort..xP           ..Haha!♥

Rosita hittade en sånhär moj--><-- och en sån tillhör en sånhär --><-- men vi slängde den sen!xD


På lunchrasten så gick jag, Filippa, Malinda, Clara, Nora och Rosita och SOLADE!!xDD Sen kom fler tjejer;P och sen ringde de in..(man ser inte så bra.. c:) där går vi in:D


Och idag sjunde vi för Clara för hon fyllde år!!♥ GRATTIS igen!!♥


Hej då! vi synes!

 

Av Linn Burman - 26 februari 2012 10:13

Heej!

Här kommer en bild till dig Lovisa!♥

Lite stor xP men jag vill att den ska synas;)♥

Ni som kollar på min blogg kan oxå gå me tro jag=)!♥ (Gå med)


Tjao!

  

Av Linn Burman - 26 februari 2012 08:37

Heei!

 

Igår va jag me Maya och vi hade roligt^^ och efter då skulle jag träna skridskoskolan me Alva och Meliha! De va faktist rätt roligt!^_^  Sen skulle vi träna såklart xP (jag snackar om konståkning)♥

Efter.. så for jag hem och såg på melodifestivalen!☺

 

Idag ska jag vara med min ena BÄSTIS Malinda och ksk me min andra BÄSTIS Nora!!♥

Sen senare blire att träna igen! 

 

Och imorron äre ju skola-.- och 3-5 på örjan kommer vara ute nästan hela dan-.-

 

Här får ni njuta av 2låtar :)


 

 

Hejsvejs!

  

Av Linn Burman - 24 februari 2012 17:31

Heei!


Jag kommer typ bara visa er bilder och text!;*


Tosrdag:

Då hade vi musik "såklart" och då valde alla tjejer i "min klass" att sjunga och först så började vi med att leta och lyssna på låten på youtube och sen efter en stund började jag och min kompis Filippa ta bilder jag har de rosa jeansen min hand är den till höger... sen ville vi att Emilia skulle komma för hon hade lila jeans  sen så sa nån att alla kunde ta bild på sina byxor och sockor xP  och sen såklart så vart de ett GRUPPFOTO på oss tjejer xD  på den här bilden så tog jag bilden så jag e icket me;) Dom som va me på bilden är MayaRosita, Filippa, Sitora, Emilia, Ellen, Magda och Hanna (började uppåt och åt vänster)  

Efter så fick vi jobba såklart-.-  hehexD

Efter skolan så for jag och mina BÄSTISAR Malinda & Nora till stan och shoppa lite c:  vi åkte buss från skolan! När vi kom till stan så gick vi och fikade ♥ Efter några timmar så for vi hem (med bil) och jag hade shoppat ett par jeans (svarta) "jag gilla färgglada jeans" och en tröja som va svart-vit randig och med två körsbär på sorry för att man inte ser så bra♥


Fredag:

Idag på skolan hade vi klasskul och vi skulle se film men de vart inte;( för filmen bara hackade typ:S Men man fick ta me sig godis, chips och läsk och jag tog me mig godis och läsk   och min kompis Filippa hade med sig en ganska söt och rolig dricka^_^ Hello Kitty!! den smakar lingon sa hon:* 


Jag är tsm me en kille som heter Albin och idag så tog Maya  en bild då vi puzzas xD ♥♥^^


Herrå! Ska se elr om 1 och 1halv timme så ska jag se "the voice" TjaoTjao!!

   Vilken?? av de?               

Av Linn Burman - 21 februari 2012 18:33

Hej!

 

Vilken av headerna ska jag ha??

den..

elr

den..

Jag vetinte riktigt...=/     

Men jag kommer ha den här nya en stund och sen kan vi se;)♥


Tjao tjao ses!

 

Av Linn Burman - 21 februari 2012 09:48

Tjenare tjenare!!


Idag är jag hemma från skolan och de va jag oxå igår men.. jag årkade inte blogga;) Iaf, jag tror jag kommer till skolan imorron..?!♥


Jag är jätte uttråkad-.- men jag ska snart gå och duscha sen tro jag att jag ska göra lite läxor :S


Herrå Hare bra!!;)



Av Linn Burman - 19 februari 2012 17:18

Tjatja!

 

I Luleå tävlingen kom jag 3a elr delad 3a med Elin och de va prisutdelning på is..! Iaf så kom Lisa 1a och Julia och Ebba kom delad 5te plats..♥

(där skrev jag bara de i min grupp..)♥

  ...Och nu ser mitt prisskåp ut såhär.. ..Hehe xD

..okeey.. igentligen togs bilden på "guldhoppet" menmen jag såg ut sådär igår oxå typ;P  

 

bajbaj! ses!

       

Av Linn Burman - 18 februari 2012 19:46

Tjenare!


Jag vill visa er några låtar som jag tycker är bra.. och ksk lite romatiska!♥

    

Jag gilla dom.. men jag ville bara visa er nu några typ lugna låtar;)


Och jag kommer skriva ett inlägg om hure gick i dag på Luleå-tävlingen!

Men inte nu.. ska nu se på melodifestivalen!

Hejrå!

Blinkys

LillLinn...

Heii!♥

Jag heter Linn och på min blogg kallar jag mig LillLinn, jag kallar mig de för jag är typ kortast i min klass och jag gillar att vara liten=P Jag fyller år den 2/2 och är född år 2000.

Jag spelar fotboll RIF och åker konsåkning SKF!

Jag är inte den normalaste tjejen så man kan säga att jag är en enda röra:P

 

Om ni vill veta mer om mig så är det bara att börja läsa och följa den ses♥

 

13 besvarade frågor
Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>
Boucing Multi-Colored Bow Tie Ribbon

Ovido - Quiz & Flashcards