LillLinn

Alla inlägg under augusti 2011

Av Linn Burman - 31 augusti 2011 20:20

Hej!

 

Idag hade jag skola så klart och idag efter skolan så va jag me mina BÄSTA VÄNNER  vi hade jätte roligt och skrattade "mycke"  

 

Nu vetjag inte riktigt vad jag ska göra hmm... 

 

Hejdå ses! 

 

 

Av Linn Burman - 30 augusti 2011 19:36

Nämen tjenare tjenare!! 


Idag hade jag gympa på skolan och vi körde brännboll de va kul och efter skolan följde jag min vän Sara  vi hade jätte roligt tyck jag! 

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra hmm... 

jo kanske öva på engelskan och chatta me vänner!



såå...herrå see you!  

 

   

 

Av Linn Burman - 28 augusti 2011 09:30

Hej!

De har gått en vecka och de har gått bra på skolan!  

 

Idag ska jag inte göra så mycke utom att vara me vänner och åka skridskor!

 

hehe jag älskar den där smily för först sover den sen så ringer de och han slår av klickan sen har de gårr nångra minuter sen ser den att den är sen men sen så bryr den dig inte!

 

Nu jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer?!??

 

Hejdå ses!

 

Av Linn Burman - 24 augusti 2011 14:56

Heei!


Jag kommer inte att blogga så mycke för jag går skolan och de finns inte så mycket att skriva om typ!  


Jag ville bara berätta de så ni vet!   


SEEES!!   

 

Av Linn Burman - 22 augusti 2011 13:53

Hej!!

Idag va de min första skol da påde gick jätte bra och jag börjar 5an bara så ni vet!  


Idag har jag fotbolls träning sen efter några timmar har jag ett mark pass och sen efter 20minuter har jag isträning sen så ska jag inte göra så mycket mer!


See you later  

    

Av Linn Burman - 20 augusti 2011 18:30

Heeei!!

 

Jag ska visa er några bilder.....haribo nappar...då undrar ni säkert vad de är me dom?!?? Jo kolla..men de kan kanske ganska många göra men jag ville bara visa er.....jag kan sätta godis nappar på mina arm!!

 

Nu ären slut men nu ska jag åka skridskor typ 3-4 gånger i veckan!

 

De va allt för mig i dag!

 

Ses!

  

     

Av Linn Burman - 19 augusti 2011 11:12

Heej!!

Jag ändrade bara liiite på headern! 

Ser ni skillnaden??

Förra    

Nu        

Ser ni??

Svar:Mina skridskor och min fotboll är på headern

 

Jag ska inte göra så mycke idag utom att åka skridskor!  

 

Hejdå ses!!

 

Av Linn Burman - 17 augusti 2011 09:46

Hej!

Okey da... jag bytte header igen! sorry! ♥♥  

Från  till den här!

 

Idag så ska jag inte göra så mycket utom att åka skridskor!  

 

Hejdå ses!

 

Blinkys

LillLinn...

Heii!♥

Jag heter Linn och på min blogg kallar jag mig LillLinn, jag kallar mig de för jag är typ kortast i min klass och jag gillar att vara liten=P Jag fyller år den 2/2 och är född år 2000.

Jag spelar fotboll RIF och åker konsåkning SKF!

Jag är inte den normalaste tjejen så man kan säga att jag är en enda röra:P

 

Om ni vill veta mer om mig så är det bara att börja läsa och följa den ses♥

 

13 besvarade frågor
Ti On To Fr
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>
Boucing Multi-Colored Bow Tie Ribbon

Ovido - Quiz & Flashcards