LillLinn

Alla inlägg under juli 2012

Av Linn Burman - 31 juli 2012 20:53

Tjenatjena!♥


Jo.. idag så gjorde jag nått;) Jag for till vitbergs med Hanna:)

Och där träffade vi Benne, Mekke och Sara:)

Vi hade riktigt kul tyckte jag:D

Vi badade typ från 11 till 16:30

 (togs från då jag va där förr)  


En bild hos Hanna ;PP

Kaaaansssskeee  inte den bääästaa bilden hos hon men...xD


Tjao är sååå taggad till första isträningen=DD    

 


 

=]

Av Linn Burman - 31 juli 2012 09:37

Hejhejhej!:)


Idag är de tisdag och imorron börjar ISTRÄNINGARNA;)♥

 


Idag vetjag inte vad jag ska göra men nått i alla fall:)

       

Snart är ju denna månad slut... och då börjar augusti;)


Tjenamors...:P

Eller... säger man de i början:$

?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!

 


Av Linn Burman - 29 juli 2012 07:44

  


Fick en kortlek av Malinda...Hih aw.. de är format som hjärtan;) ♥ 


$£$ ♥:PP (ses)

Psst.. Linn har ändrat lite i "menyn" Men inge speciellt xD 

Av Linn Burman - 27 juli 2012 07:25

Godmorgon!♥

(google)


TJaa.. jag vaknade nyss:$ Jag är morronpigg så alla vet:P

Och idag så blir det nog att vara med kompis/kompisar:D


Vad ska man skriva om...?!?

Eh... De är helg snart;) Eller...-.- De kan man säga har varit för mig i typ några veckor nuxD

Så de känns inte mcyke...;P  (sommar lovet)


Just nu så bloggar jag och lyssnar på musik och kollar på olika saker=)


Asså jag saknar lite till skolan iallafall till kompisarna=)

(♥.♥)

Den finfina bilden..♥..(alla va inte där)


Hejhej!♥ Borta hos mammas släkt;)

Av Linn Burman - 25 juli 2012 18:02

Hej!!


Igår hade jag super skoj me Malinda och Nora:D

   


Och idag va jag typ nyss me Filippa hade också super skoj:D Lite senare va vi också med David och spelade fotboll;)  

 


 

Haha Filippas "hello kitty saker":PP


 

Snart:D "1vecka kvar":PP


Hejdå ses:)

 

  

Av Linn Burman - 24 juli 2012 09:44

Tjosan!:)


Den här låten lyssnade vi i Orsa och jag tyck den är rätt bra:D<♥>

Heh ni kanske har hört den men ja..xD<3


Idag ska jag va me Malinda  & Nora          


Igår gjorde jag inte så mycke.. va bara i stan (hittade inget) och sen så kollade jag, mamma och pappa på byrårer till mitt rum... men vi hittade inte nått som passa typ;))

Vart bara tvungen:PP Gillar bilden

 

Hejdå!:)

 


Av Linn Burman - 22 juli 2012 17:19

Heluu!:P

 


 

Av Linn Burman - 20 juli 2012 07:57

Helu!♥

Äntligen så funkar internet (på sätt och vis):3


Här är bilder från då jag va me Malinda och Nora:)<3

       



   

                                Linn         Malinda       Nora

3bestfriends!:D

Idag värkar de HITILS inte så bra väder... men de e ju morron så.. man vet aldrig;)♥

Ska iallafall va me Malinda idag och sen ska jag och mina föräldrar bort till släckten:P

Tjao tjao Ses<3

 

Blinkys

LillLinn...

Heii!♥

Jag heter Linn och på min blogg kallar jag mig LillLinn, jag kallar mig de för jag är typ kortast i min klass och jag gillar att vara liten=P Jag fyller år den 2/2 och är född år 2000.

Jag spelar fotboll RIF och åker konsåkning SKF!

Jag är inte den normalaste tjejen så man kan säga att jag är en enda röra:P

 

Om ni vill veta mer om mig så är det bara att börja läsa och följa den ses♥

 

13 besvarade frågor
Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>
Boucing Multi-Colored Bow Tie Ribbon

Ovido - Quiz & Flashcards