LillLinn

Alla inlägg under juni 2012

Av Linn Burman - 28 juni 2012 19:18

Hej finfina bloggläsare:)


På lördag åker jag och mina föräldrar till Orsa på ett konståkningsläger, ska nog bli kul:)

Jag ska testa åka me nya skridskor och skenor... (är lite nervös)


Nu är de eller imorron är de Piteåsummergames och jag ska inte dit... Hoppas att alla får de kul som ska dit och hoppas alla får kul på konståknings lägret för de som ska på nått:)<3


Så jag kommer inte att blogga på typ 1vecka.. och jag kommer nog inte ta så många bilder så vänta er inte att de kommer bli "bild regn" =P


Men vi ses och ha de så bra med er!!♥

 

Haha.. så dårligt sakt xD men men.. vi ses!♥  

Av Linn Burman - 27 juni 2012 16:50

Hej:)


Gud.. de bli så konstigt när jag svarade på komentaren... Men.. jag menade "Tack<3 din me<3:)" fast de kanske står bara "Tack"

Idag har jag varit på stan (inte på stadsfesten) utan bara shoppat lite:)

Jag ska kanske på stadsfesten på fredag...:)


Hojdå!:)

 


...

Av Linn Burman - 25 juni 2012 12:42

Hej!


Jagvet... "har hon bytt header igen?!?"

Men nu... nu ska jag försöka att ha den här en stund;)

Men.. vad tyck ni?  


  Förra...x)


Jag börjar göra fler smala headers än stora;)<3

Vetinte varför..:)


"Andra veckan på lovet"... hmm.. undra vad man ska gö på den här veckan då??



Men hejsvejs!

 

 

Av Linn Burman - 23 juni 2012 11:52

Hejsan alla!;)


Asså igår va de exakt EN VECKA sen vi fick sommarlov! Och de känns för mig typ som att de har gått EN MÅNAD?! :$ 


Men så är de oftast för mig... "de är jobbigast i början och i slutet"


Idag är de ju lördag!:D

Godis:)

       

Nååågra godis bilder xD  


Ses!♥♥♥

 

Av Linn Burman - 21 juni 2012 20:58

Heej!☺


Jag har typ bara varit med vänner "i veckan" (från fredag till idag) :)


Fredags va jag med vännerna på skolan;) Men efter middan då va jag me Adam, Filippa och Doj..    (har ingen bild på bara dom tyvärr)


Lördags så sovde Malinda och Nora hos mig till Söndag  


Måndags va jag med Hanna


Tisdags va jag me Malinda   och senare på kvällen så va jag med Adam, Sara,William och Filippa... (har ingen bild:/) Killarna solar... (togs efter skolavsluningen) ;)


Igår (onsdags) va jag med Filippa   och sen lite senare så va vi med Anicke  Heh:D


Och idag så har jag varit med Sara  Vi fick jordgubbar och vindruvor Smaskigt;)


Jag har i alla fall haft riktigt kul med alla:D<3  

Men imorron så tror jag att de inte bli så mycke kompisar...:P Eller...;)


Herrå<3

      

Av Linn Burman - 20 juni 2012 21:49

Hejhej:)


Har varit me Filippa typ hela dan=)

Från 12 till 20...

Vi har haft super kul och vi har skrattat sjukt mcyke:D De går typ inte att räkna hur mycke;P

   Filippa och jag... dom... "normalaste i klassen" (5b) Aw.. ett fint minne<3 ;)


Ska imorron vara med Sara=)


Sen på fredag då är de ju typ midsommar..:3

Och min mamma fyller år=)


Nu ska jag dra, tjao!



:}

Av Linn Burman - 20 juni 2012 10:57

Hejsan!


Asså.. när de är sommar lov så vetjag inte vad man kan skriva om... så de kommer nog bli lite olika oftast:)


Idag är de onsdag... känns inte så...;P

Och jag vetinte vad jag ska göra... jag har oftast varit med vänner men nu... "vi får se"<3

Från en lastbil;)


Aja.. nu vart de ett kort inlägg..

Vi ses<3

    

Blinkys

LillLinn...

Heii!♥

Jag heter Linn och på min blogg kallar jag mig LillLinn, jag kallar mig de för jag är typ kortast i min klass och jag gillar att vara liten=P Jag fyller år den 2/2 och är född år 2000.

Jag spelar fotboll RIF och åker konsåkning SKF!

Jag är inte den normalaste tjejen så man kan säga att jag är en enda röra:P

 

Om ni vill veta mer om mig så är det bara att börja läsa och följa den ses♥

 

13 besvarade frågor
Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>
Boucing Multi-Colored Bow Tie Ribbon

Ovido - Quiz & Flashcards