LillLinn

Alla inlägg under december 2011

Av Linn Burman - 31 december 2011 13:27

yoo!

Jag kom nyss hem från min kompis Maya och hon har en till Mayzan (jag kallar hon "Mayzan" och hon mig "Linny") jag sovde hos hon!:)

Vi hade jätte roligt tyck jag och här är lite bilder på hon och lite på mig xDD Fin fina Mayzan!♥ ViiiiiiYee Maya kinga!;P

 

 

Gott nytt år!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Snart om några timmar då äre NY ÅR och de blir 2012!!!=)

 

Nåra crazy bilder  LoL!!!xDD

 

Men tjao ses och GOTT NYTT ÅR!!!!!!!

 P:S ni har säkert märkt nått me min bloggxD♥

Av Linn Burman - 28 december 2011 09:11

Hej!


Jag blir CRAZY!!! men idag kmr jag i allafall  fara på satn och sen konståknings träning så de kmr bli lite roligare än igår♥


Wow jag har typ varje dag elr.. jag "har" bloggat varje dag xDD


Jag har typ inga bilder jag kan visa eftersom de e helt dött i huset;) och de har inte kommit nå spänning xD


Jag byter header tro jag  för den nya såg mke slamsigare än förra;)♥ men Herrå! ses

P:S min rubrik skrev jag för skoj skull;) men på skolan brukar jag och min kompis Fillippa säga "örk" till varan;]

Av Linn Burman - 27 december 2011 09:23

Hai!


Jag ska ksk ha den här headervad tycks?!? jag kommer testa me den några dar tro jag sen ska jag nog bestemma mig ♥Kommentera♥ 

Jag hade den här förr 


NU asså just NU har jag AS TRÅKIGT!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag ska se om jag kan få tag i nån=P

emm... jag ska nog ändra tillbaka allt till som de va "asså jag menar"  typ från jul skerna;) xD


Nu ska jag se om jag får tag i nån såå TJAOOOOOOOOOOOOOOO!!! "har AS TRÅKIGT"xD

  

Av Linn Burman - 26 december 2011 17:34

Tjaa!!


Idag har jag varit me min ena BFF Malinda!! Vi hade as roligt och jag hade fått SKRATTSJUKAN och de  "inte" första gångenxD fråga mina vänner i min klass=]


På talom... jag länktar faktist lite till the school "OMG göru?!?" ja, de gör jag men inte till lektionen och matenxP men vänner, rast och.. vetinte men några lektioner♥


När jag va me Malinda då ritade vi och jag ritade på ett papper bara smileysar man kan skriva på chattställen;)sorry för kärpan men typ så här ser de ut=P  


Men nu ska jag chilla så TJAOOO!!♥

Ja, jag vet, men jag ville byta tillbak de känns typ rätt me den♥  

TJAO!♥

Av Linn Burman - 25 december 2011 18:32

 ....inte såå bra kärpa på bilden aså men så här ser de ut och lite coolt på taken vah?!? xD


Lite roliga bilder på mig me en dator, helt svart i rummet och en lampa...  ...här er en annan bild me lite ljus i rummet men endå en lampa har jag xD..hehe!?!


Vi syns!!

       

Av Linn Burman - 25 december 2011 10:08

Hooj!

Nu äre dan efter JULAFTON!! och jag hade jätte ROLIGT och KULxD Hoppas att ni/du oxå har haft de!♥

Jag har fåt flera saker,  jag kan visa er några;) Krakelerings nagellack, nagellacks desaign sett typ, godis,  presentkort på kapphal, bio kort, en lampa, (jag kan visa er på ett annat inlägg hur det ser ut när vi har hängt upp den) ett smyckes skrin, en mysig ren och ett vakert haldsband! De va några saker jag fick xD

så här såg jag ut på julafton  vad tycks XP


Hejdå ses!! "nu har jag bestemmt mig   vilken "//Linn" moj jag ska ha" 

Men...tjaoo


såå...?? xP  

Av Linn Burman - 24 december 2011 08:36

Hej! elr rättare sakt... GOD JUL!!!!!!!


Jag vaknadde typ för en timme sen "jag e en morron pigg menniska" menmen emm... idag e de ju jul och då ska man ju såklart fira de mer släkt och vänner och i år kommer min släkt vara hos oss!

Asså.. brukar man blogga på julen?!? några ksk gör de och några ksk inte men de beror ju oxå på om man har tid och jag hade de just nu xD♥


Jag hoppas att ni får en UNDERBAR och SUPER JUL!!!!!!

MARRY CHRISTMAS!!!!!!!!!!!!!

Önskar SES!!

P.S vet inte fortfarande xD ♥ (jag tror att jag ska bestemma mig innan ny år) BARA TROR;P   

Av Linn Burman - 22 december 2011 17:23

Tjenare tjena!!


Ni såg min rubrik jag har..? jo jag skrev de för att jag elr mellanstadiet på örjan fick  för typ 5timmarsen JULLOV och de känns inte som de är det typ "vetinte vrf" men de har gott så fort=)  Menmen jag e ellefall glad över de xD♥♥


Nu elr "idag" så ska jag nog inte göra såå "jätte" mke bara "ganska";) nae men.. jag ska typ pynta granen (i know "lite sent" ksk) och städa lite och slå in prissenter=P


Men tjao på er ses och....på er♥♥ (de va en annan bild jag har redigerat;P "asså den svart vita"

 (♥vet fortfarande inte riktigt vilken av dom♥)     

Blinkys

LillLinn...

Heii!♥

Jag heter Linn och på min blogg kallar jag mig LillLinn, jag kallar mig de för jag är typ kortast i min klass och jag gillar att vara liten=P Jag fyller år den 2/2 och är född år 2000.

Jag spelar fotboll RIF och åker konsåkning SKF!

Jag är inte den normalaste tjejen så man kan säga att jag är en enda röra:P

 

Om ni vill veta mer om mig så är det bara att börja läsa och följa den ses♥

 

13 besvarade frågor
Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24 25
26 27 28
29
30
31
<<< December 2011 >>>
Boucing Multi-Colored Bow Tie Ribbon

Ovido - Quiz & Flashcards