LillLinn

Alla inlägg under mars 2012

Av Linn Burman - 31 mars 2012 07:40

Tjenare Tjena!


Igår kom man hem från ett ÄGIT DISCO!! Jag va där till 23 typ..xD Discot.. 

 Syns inte så bra.. I know-.- men den första bilden syndes  då bättre;) ♥   


Så här Såg jag ut! Frissyren va inte så speciell... Inte oufitsen häller... "tights med lite glitter, jeans shorts, en tröja och en till över, och bara nått hårband på huvet;)"


Alla fick ju nummer på sina händer...några av mina kompisars nummer:) Jag kom som nummer "60"             

Discot va as kul och de va tävlingar och DANS!! En va "danstävling" då vare nån kille som vann (ingen anning om vad han heter) en va "godistävling" då vann först en tjej sen vet jag inte riktigt..?!?;) en va "tryckare" och då vann jag och Albin♥:) och en va "limbo" då vann en tjej som heter Anicke!:) Alla fick kexchocklad! (som vann) (de ksk va fler tävlingar men minns inte..xP)

Tpy Alla DANSADE rejält!! och de ÄGDE;)


 

Idag kommer jag nog inte göra så hämst mke.. tro jag..?!

Hejdo... Ses!

Av Linn Burman - 30 mars 2012 17:41

Hei alla!

Nu äre äntligen fredag och vi har 2dagars helg;)

Vi hade gympa på morronen och sen lektioner sen lunch sen rast sen lektioner sen klasskul sen slut för idag;P


Jag är då taggad till ikväll för då blire DISCO TIME!!:D   

Nästan alla 5or ska komma vad jag vet;))


Jag kan tyvärr inte visa vad jag ska ha på mig för de som ska på discot får inte se;) men kan ksk visa imorron, iaf nån dag♥ "jag kommer inte ha så speciella kläder..."


Filippa--><--Jag, Mina och Filippas ben och fötter;)  (gammal bild-.-) Men iaf.. på facebook så heter vi "typ" varandras namn..^.^ Jag: "Linn SeriösFilippa Burman" Hon: "Filippa NormalLinn Erikssson"  Hih ville bara säga de;)


Hejdåsan! Ses!

 

Av Linn Burman - 28 mars 2012 14:51

Hejs!


Sorry att jag inte har bloggat på ett tag men de finns typ inte så mke att berätta...^.^


Idag vare inte så speciellt på skolan men imorron så ska vi typ gå på nån påskvandring..."KUL"-.- och 5a ska få en ny elev.. (tur att inte nån börjar i vår klass♥)(vill inte ha nån fler i "min" klass♥) Jag gillar "min" klass som den är nu=)<3<3


Idag ska jag inte gö så mke, ksk göra läxan-,-

 

 Heh heh;) ;J  


Sees Hajdo;)

    

Av Linn Burman - 24 mars 2012 13:18

Hellu!


Ni ser...^_^ ennu en ny header;) Tycks?  



Den här "hade" jag!;) och den här bakgrunden..     


Igår efter konståkningsträningen så for jag, mamma, pappa och min kompis(från konståkningen) Linnea.. nice va?;) Heh den vart bättre;)  ...Vi for till nordanå och såg på en trolleriföreställning!:) Den va bra!:)

Vi hade roligt iaf!!:D  The magic of Julien! Lite failad men den hann jag ta;)        


Nu ska jag dra!

Hajdå!

 

Av Linn Burman - 22 mars 2012 19:24

Hejsaan!


Idag vare skola (inge speci hände)♥


Kom för en stundsen från konståkningsträninigen...:]


Gilla låten;)

(Vi spelar och sjunger den på musiken)


Typ ALLA i 5an är på fotbollsplanen på rasterna;)


:PP


Malinda som jobbar och tänker... medan Nora "nördar" i mobilen;P Elr.. igentligen så äre mer Malinda iaf på rasterna!;) En PärlPärla..!♥


Hejdåsan!

      

  

Av Linn Burman - 20 mars 2012 18:47

Hej och Okeej.. jag vetinte vad ni säger men jag säger så här!

 

Heh!


Jag och Malinda... Inte riktigt pörfekt pörfekt.. men...;) 

 

Idag vare skola-.- och typ inge speci har hänt(^,^)


Ville bara blogga, haha.. 


Herrå!

 

Av Linn Burman - 18 mars 2012 09:02

Hej!


Jupp nu har lördags tävlingen gått och de gick rätt BRA! vi fick dom flästa upp på pallen:P och några fick herderspris osv.♥ Men alla åkte då jätte BRA!


I "min" grupp så va vi 9st och tävlade i ungdom c 2000


okeey.. de står 12åkare men vi vart 9.


En liten pizap bild:

  



Som ni säkert såg så kom jag 3a  



Grattis ALLA!!♥ Ni va super..!:)


Och LYCKATILL på er som ska tävla idag!!♥



Hejsvejs och vi ses!

     

Av Linn Burman - 15 mars 2012 20:45

Hej igen!^_^


När jag kom hem efter träningen då åt jag och sen så loggade jag in på msn, fb, lyssnar på musik och tittar på olika saker, och jag gick in på google och skrev "Linn Burman" och sen "Linn Burman facebook" och då hittade jag den här bilden  fatta att de är JAG?!?:O Hon framför heter Angelica!♥ Men asså från de!?.. till de jag är nu..xD  <--(min förra dräkt)


Man kan typ säga.. 1) 2) 3) <-och nu är jag tyå så..;)


De va bara de jag tänkte säga☺

pusshej♥

Blinkys

LillLinn...

Heii!♥

Jag heter Linn och på min blogg kallar jag mig LillLinn, jag kallar mig de för jag är typ kortast i min klass och jag gillar att vara liten=P Jag fyller år den 2/2 och är född år 2000.

Jag spelar fotboll RIF och åker konsåkning SKF!

Jag är inte den normalaste tjejen så man kan säga att jag är en enda röra:P

 

Om ni vill veta mer om mig så är det bara att börja läsa och följa den ses♥

 

13 besvarade frågor
Ti On To Fr
      1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2012 >>>
Boucing Multi-Colored Bow Tie Ribbon

Ovido - Quiz & Flashcards