LillLinn

Alla inlägg under maj 2012

Av Linn Burman - 30 maj 2012 16:58

Hej! Lite bilder jag har tagit (utom två) TYP;)

Jag tar en liten blogg paus... sorry... men jag tror nog att de inte bli så länge men...♥


Vi ses Love♥

  

Av Linn Burman - 27 maj 2012 07:42

HEHEHEHEHEJ!!!!!!!:D

(google bild)  

Jouppp... nu vann SVERIGE igen efter nåra år...xD♥

Ni har säkert sett hur placeringen vart men jag länkar den endå...:3

Och ni har säkert sätt hon sjungit..men...  De är riktigt snyggt hur de blir utanför, asså... att huset ändrar färg till flaggans färg;)

(bild från SVT)
GRATTIS LOREEN du va/är riktigt BRAA!!:D♥ och ni andra som hjälpte till och så.. oxå;)♥


Där ser man Sverige lååångt före de andra!!:)♥ (eller vad man än säger) Tyck de va liite synd om Norge för som va endå liite bra "tyck jag":) Menmen... som pappa säger..."musik är en svår tävling" typ nått sånt säger han;) Jag tyck Alla va endå bra!:)♥


 

Asså... jag tänker typ "Hur ska vi rymma ett helt eurovision i globen??:0"(google) För jag har själv varit i globen och den kändes stor "riktigt stor" men endå... ett EUROVISION??xD Mina lite fulfailade bilder jag tog då vi va där;) Globen!:)  Syns inte så tydligt inomhus men..så här såg de ut i alla fall:) "Typ"♥       

Heh... men de kommer nog gå...;)♥:)



Nu så ska jag snart äta frukost sen så får vi se och hajdå vi synes....!♥!

  

Av Linn Burman - 25 maj 2012 15:22

Hejsan!


Asså... GUH... de har varit as varmt idag!!! På morgonen då va de typ (20) grader varmt!!:3  


På skolan "på lunchrasten" då tog jag, Malinda och Nora mycke bilder på varan!"Men orka inte visa alla"

Malinda...xD Nora...^.-  Vilka mobil nördar:D Viii xP

Nån bild jag tog som råka typ se ut som en tavla-.- Fotbolls planen!:) I bussen hem....!     


Aja... Hejdå sees!

  

Av Linn Burman - 23 maj 2012 15:17

Tjenadu!!;)


Sorry... jag försöker blogga mke men hinn inte alltid....♥

Har bilder jag vill visa och skriver brevid...;)♥


 Gilla hur de vart efter drickan;)

 En vatten bild utanför vårt hus;)   Utanför skolan.... fast jag satt inne;)

  Igår fick vi jobba matte utomhus:D (inte såå kul-.- men K.U.L):D

 Min lampa;)


Hejhej tjao!

Av Linn Burman - 18 maj 2012 07:38

Tjoobre!

 

Igår va jag hos min syrra och hennes kille... han fyllde år eller... han ska fylla år men vi skulle fira igår:)     

 

Sen efter så for jag på fotbolls träning...xD 

 

Efter de... så duschde jag och sen kollade på hockey;D

Och drack ""

 hee:>

Idag är de fredag och jag vetinte vad jag ska gö...♥

Imorron är de lördag och då vet jag inte häller...xD

Men på söndag då ska jag spela fotbollsmatch... mot Burträsk...!:P

 

Hejdå

  

  

     

Av Linn Burman - 16 maj 2012 19:50

Man ser nog att de inte är exakt samma färg...;)

De va foton som jag tog i veckan;)


Hejdå:)

   

Av Linn Burman - 13 maj 2012 19:48

Heeejsveeejs!!


Idag då har jag varit med FILIPPAAA!!;D

Och efter typ 5-10min då gick vi till fotbollsplanen (gammal bild), lite senare då kom Jonathan, Clara och Simon...:) och då va vi me dom, sen kom Neo och då va vi me han sen så gick vi till en kompis som heter Anicke och då va alla vi me varan!:) Vi gick runt lite och sen gick vi hem till Jonte... och snackade och hade riktigt kul:D 

"De va typ allt jag har gjort idag" :D


Miinii biilder som jag tyck är rätt/lite snygga;) "Lite ljus bilder":)

  <--(nått)    <--(den har ni nog sett förr)  

Hih de va allt:)


Hejda... ses♥

  

Av Linn Burman - 12 maj 2012 09:06

HEJ!


Igår efter skolan så hade några av oss i "min" klass snackat om att vi skulle fara och grilla och då for några, vi skulle träffas vid 19 på "gläntan" (ett ställe) ;)  och vi vart 7st "jag, Hanna, Rosita, Filippa, Jonathan, Neo och Jesper...!

Men vi grillade typ bara i 5min;) eller inte ens grillade... "vi fick en eld i typ 3-4 sik" men vi va där typ i 5min... sen for alla till Jonathan och såg film och käkade chips och godis och drack:)   

 

Efter filmen så gick vi ut och då hoppade killarna studsmatta;) (tog bild då Rosita filmade) :) 


Jag eller VI hade iallafall roligt:D (tyck jag)



Idag är de lördag... hmm... vad vill man göra på en sån här lördag?? 

Heh.. HEJdå!

       

Blinkys

LillLinn...

Heii!♥

Jag heter Linn och på min blogg kallar jag mig LillLinn, jag kallar mig de för jag är typ kortast i min klass och jag gillar att vara liten=P Jag fyller år den 2/2 och är född år 2000.

Jag spelar fotboll RIF och åker konsåkning SKF!

Jag är inte den normalaste tjejen så man kan säga att jag är en enda röra:P

 

Om ni vill veta mer om mig så är det bara att börja läsa och följa den ses♥

 

13 besvarade frågor
Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>
Boucing Multi-Colored Bow Tie Ribbon

Ovido - Quiz & Flashcards