LillLinn

Alla inlägg under september 2012

Av Linn Burman - 29 september 2012 21:48

Wooooow:P

 


en rediigerad xP

    

Nja.. inte den bästa kanske...♥


Ses!=]

 



Av Linn Burman - 28 september 2012 18:40

En redigerad

 


Och en inte

 



♥Ses♥

 

Av Linn Burman - 27 september 2012 16:32

Heei!:D


Idag då hade vi jag musik (estet) (det är textil, trä, bild och musik) iallafall.. jag har musik och vi spelar en låt eller vad man kan säga.. det är "payphone" och jag spelar....basgittar...-.-  och jag tyck det är...iiinte såååå kul...


På matten idag så fick vi använda ett slacks papper och "sudd" och en whiteboardpenna (klaga inte på att jag skrev spanska..valde de som språk.. och ja... stavade slarvigt);P

Vi skulle skriva ett tal och räkna ut de, vår lärare sa nått och vi skulle skriva sen så skulle vi vända så att hon ser:) "nått sånt"


De va bara de jag tänkte säga.. tjaotjao!:P

 

Look and  can you find it?:P  

    


Av Linn Burman - 25 september 2012 15:06

 



   

Av Linn Burman - 24 september 2012 20:17

Tänkte lägga upp för några dar sedan men då kunde jag inte.. men iallafall...det här var utan för vårt hus.. och...ee...lite fåglar??







  



 

Av Linn Burman - 22 september 2012 20:06

Heej:D

Nu blir det bara ett snabbt inlägg... så snabbt att du inte hinner läsa..så snabbt att du inte hinner se..så snabbt så att jag hinner skriva ett inlägg!=P

Iallafall.. 2bilder från igår..:D

Vi hade as kul och vi 'nördade' "svensk hollywoodfruar" på datorn:PP

 

Herro!♥

 

 


=]

Av Linn Burman - 20 september 2012 16:23

HejhejTJAA;P

Imorron är ju vi lediga:D

Och då kommer jag nog.. ?? ..men nått iallafall:)

Vid 16 ska jag dansa och sen på kvällen så ska Malinda och Nora sova hos mig=P



Benne och Wille.... sorry för att dom är suddiga men de va svårt att få bra bild när dom HOPPAR=}

    


ByeBye!♥

 


Av Linn Burman - 18 september 2012 19:13

Hej:]

Idag var det sportscamp vid arenan och det va rätt kul:)

Jag spelade först beachvolleyboll sen curling sen åt vi ..på kanal.. sen körde jag pingis och sen volleyboll jag va med Malinda och Nora där... och andra oxå:D


 

Iväntan på att bussen ska komma......som bara var 40minuter sen...=P


Nu drar vi till sportscamp!


Beachvolleyboll med brudarna;) 


Hejhejdå ses!♥

 


Blinkys

LillLinn...

Heii!♥

Jag heter Linn och på min blogg kallar jag mig LillLinn, jag kallar mig de för jag är typ kortast i min klass och jag gillar att vara liten=P Jag fyller år den 2/2 och är född år 2000.

Jag spelar fotboll RIF och åker konsåkning SKF!

Jag är inte den normalaste tjejen så man kan säga att jag är en enda röra:P

 

Om ni vill veta mer om mig så är det bara att börja läsa och följa den ses♥

 

13 besvarade frågor
Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28 29
30
<<< September 2012 >>>
Boucing Multi-Colored Bow Tie Ribbon

Ovido - Quiz & Flashcards