LillLinn

Alla inlägg under oktober 2011

Av Linn Burman - 31 oktober 2011 07:40

HEEI!!


Igår kom jag hem från Lycksele för jag har varit på läger där i helgen och på söndag va de TÄVLING och alla tyckte att de gick SKIT bra för mig men jag tyck sådär... men jag kom delad sjätteplats!

Här är bilder:  



NICE VA ;P!?!? 


Jag vill inte skryta men min mamma sydde dräkten♥ Jag tykc hon gjorde ett bra jobb♥ hon sydde oxå den förra dräkten!!

Förra....nya....såå vad tycks?!?!♥ 


TJAO!                                             
                                                  
 
 

Av Linn Burman - 27 oktober 2011 16:41

Heeije!


Jag sa ju att jag skulle blogga om när Malinda och Nora sovde hos mig!

Jo, vi hade SUPER skoj och SUPER roligt och va SKIT skrattiga!!


Här är lite bilder vi hade redigertat på PIZAP......NICE va..??

LMN BVF BFF!!


Herrå!

    

Av Linn Burman - 23 oktober 2011 07:07

 

  

Heio!


Rosa-svarta tights och ett par svarta benvärmare, ett rosa linne och en svart tröja över, som hänger ner över axeln en liten rosett som är svart me rosa prickar och ett litet rosa hjärta i mitten, svarta shorts som är över tröjorna och shortsen går upp til magen och tröjan gör de lite pösit(de gillar jag) och en liten rosett elr ingen liten utan ganska stor rosett på mitt huvud=]

Tyck ni de matchar?? Tyck ni de va en fin, bra, snygg, ful elr nått outfits??

♥Komentera♥ ;)


Ska lägga upp bilder på när mina två BFF sovde hos mig igår! (i ett annat inläg som blir i veckan v43)


Tjao!

Av Linn Burman - 20 oktober 2011 18:37

Hej!

 

Idag på skolan så va de gympa och musik och på musiken så ska vi sjunga what are words av Chris Medina den låten är skit bra tyck jag och sorjlig!

 

 Idag vart jag slagen...NÄ skoja jag har barat sminkat mig (va ut tråkad)  ..vart lite fail!

Jag slarvade ganska mke!

 

Herrå ses!

Av Linn Burman - 19 oktober 2011 18:19

Haaaaalooo!!


Idag så har halva 5an varit på tecknobalder och jag va tyvärr inte i den gruppen som skulle dit idag, jag ska dit nästa vecka! LÄNKTAR!!

Jag har nyss varit på konståknings träning och de va roligt jag hade ny slipta skridskor och de va svårt från början men sen gick de bättre!

En dag hade mamma råkat spilla ut svart-vinbers-safft och de vart såå snyggt när hon hade spillt ut så jag vart tvungen att ta kort sååå...så här såg de ut...  ..coolt tyck jag!

  

Imorron äre musik och bad på gympan sen inge mer speciellt på skolan!


Bye bye seeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeees!!(om ni ser att jag ksk är lite sminkad så äre för jag hadde inge att göra så jag gjorde nått)

Av Linn Burman - 14 oktober 2011 20:56

Heei!

 

Har gjort en header vad tycks??  Ni ser nog vars jag gjorde headern och  den här hade jag förr  men vi ses herrå!!

Av Linn Burman - 14 oktober 2011 18:05

Hoojsen!

 

Nu ska jag berätta för er vilka de här är.....de är.............Malinda Nora och jag!!.....vi hade fixat till oss så de skulle gå bättre att redigera oss.....en bättre bild på dom!

Idag har nån följt mig hem de är Filippa (www.folippa.blogg.se)

        Filippa               Linn

Imorron ska jag på KALAS för min kompis Rosita fyller år "11år"  (de va på utklädningsdan och hon va en katt)

 

Byedå!

   

Av Linn Burman - 10 oktober 2011 14:48

Hejsan hej!


Idag äre måndag och de va ju skola och på skolan så vare slöjd och jag går textil-slöjd!


Här är en bild som jag har redigerat....hehe roliga va!?!?

       Ni får gärna gissa☺♥


Ni får...hmm..5dagar på er, frånå med nu!☺


P:S komentera om ni vill få lite mer råd elr nått☺(den gjorde jag på "pizap" lite cool tyck jag♥☺)

Blinkys

LillLinn...

Heii!♥

Jag heter Linn och på min blogg kallar jag mig LillLinn, jag kallar mig de för jag är typ kortast i min klass och jag gillar att vara liten=P Jag fyller år den 2/2 och är född år 2000.

Jag spelar fotboll RIF och åker konsåkning SKF!

Jag är inte den normalaste tjejen så man kan säga att jag är en enda röra:P

 

Om ni vill veta mer om mig så är det bara att börja läsa och följa den ses♥

 

13 besvarade frågor
Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>
Boucing Multi-Colored Bow Tie Ribbon

Ovido - Quiz & Flashcards